Polityka zwrotów

Satysfakcja naszych klientów jest naszym głównym celem. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, oferujemy możliwość zwrotu produktu w ciągu 30 dni od jego otrzymania.

Kroki, aby zwrócić produkt:

  1. Skontaktuj się z nami mailowo (info@moda-polska.pl) i podaj numer zamówienia oraz powód zwrotu.

  2. Otrzymasz od nas adres zwrotny i formularz zwrotu. Upewnij się, że wysyłasz paczkę za pośrednictwem usługi track & trace.

    Ważne: Potrzebujemy numeru śledzenia przesyłki zwrotnej. Bez numeru śledzenia nie możemy sprawdzić statusu przesyłki i nie możemy zapewnić prawidłowego przetworzenia zwrotu.

  3. Ostrożnie zapakuj produkt i odeślij go na otrzymany od nas adres. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym stanie i opakowaniu.

  4. W ciągu 30 dni od otrzymania zwrotu dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane konto bankowe.


Ważne informacje:

  • Polityka zwrotów dotyczy wyłącznie produktów zwracanych w oryginalnym stanie i opakowaniu.

  • Jeśli produkt lub jego opakowanie jest uszkodzone, nie możemy zaakceptować zwrotu ani dokonać refundacji.

  • Wszystkie zwroty muszą zostać odesłane do naszego magazynu w Azji, gdzie znajduje się główny zespół odpowiedzialny za kontrolę jakości i przetwarzanie zwrotów. Dzięki temu możemy zapewnić szybsze i bardziej dokładne rozpatrywanie zwrotów.

  • Jeśli produkt jest uszkodzony w stopniu wykraczającym poza normalne użytkowanie, możemy go zutylizować za Ciebie.


Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony z zakupów w ModaPolska, ale jeśli nie – z przyjemnością pomożemy Ci w procesie zwrotu.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt: info@moda-polska.pl